Nadat je hebt besloten een pubquiz te houden, moet je ervoor zorgen dat alle beschikbare middelen worden gebruikt om het evenement te promoten. Er is een serieuze marketingcampagne nodig om iedereen in de omgeving op de hoogte te brengen van het leuke evenement. Anders kunt u stamgasten verwachten. Het is niet erg als ze geruchten verspreiden, maar het kan best even duren voordat je een volle balk ziet. Deze gids toont u de verschillende advertentiegebieden die u zou moeten gebruiken, of op zijn minst overwegen. Vergeet niet dat we proberen zo goedkoop mogelijk te adverteren
binnen reclame. Dit is essentieel voor een succesvolle pubquiz. Zorg ervoor dat iedereen die binnenkomt de details van je quiz meeneemt. Advertenties moeten buiten de kroeg worden geplaatst en posters moeten binnen worden opgehangen. U kunt overwegen om flyers op tafels te plaatsen en deze advertentieruimte en kosten te delen met andere lokale bedrijven.
plaatselijke winkel. Bespreek het plaatsen van trivia-advertenties in lokale etalages. Houd er rekening mee dat bars soms advertenties over hun bedrijf plaatsen, hoewel er een kleine vergoeding kan zijn voor zelf een pubquiz maken. Elkaar helpen zorgt voor een betere gemeenschapszin. Maximaliseer uw marketing met zoveel mogelijk winkels om het meeste uit lokale mensen te halen die deze faciliteiten gebruiken.
Eigendom in openbaar bezit. Je kunt beginnen door te vragen of je een visitekaartje mag achterlaten in de bibliotheek. U kunt ook toestemming vragen aan het Congres om posters op lantaarnpalen of elektriciteitspalen te hangen. U moet er natuurlijk voor zorgen dat het op verantwoorde wijze en zonder schade wordt bevestigd. Je wilt niet voor de rechter komen.
krant. Adverteren voor pubquizzen in kranten is meestal duur en inefficiƫnt. U kunt er echter voor kiezen om deze route te gaan. Als dat het geval is, zorg er dan voor dat u alle details kent, zoals het pagina- en advertentienummer, voordat u een bericht plaatst. Soms is dit een goede manier om te adverteren, zoals voor grote ketens, maar voor lokale pubs zijn er veel betere opties.
Van de vele manieren waarop u reclame kunt maken voor uw pubquizavond, moet u in ieder geval de eerste twee hierboven genoemde doen. Laten we eens kijken wat u in uw advertenties moet opnemen. Zorg ervoor dat u de pubnaam van het evenement, de dag van de week, de begin- en eindtijden en hoe regelmatig het evenement wordt gehouden, vermeldt. Vergeet het inschrijfgeld niet en belicht of de quiz per team of per individu is en wat ze kunnen winnen. Deze advertenties moeten pakkend, leesbaar en heel direct zijn.